dinsdag 9 oktober 2018

Na wat dates, kwam je niet meer naar me toe
dat is je goed recht, maar ik zeg fuck you 
Je hebt geen respect voor mij, als vrouw gehad
en dat wangedrag werd ik, echt spuugzat

Je kwam knus bij me dineren en pitten
en daarna liet je me gewoon met mijn gevoel zitten
Ik ontving je liefdevol, in mijn privedomein
voor een gezellig en mooi, samenzijn
Het werd onverwachts, onze laatste keer
je ging weg bij me, en ik zag je nooit weer

Maar je liet me darren, lekker in de waan
en hield het contact nog gewoon met me aan
Geen weerzien maar zoete woordjes op whatsapp
is waar ik weinig tot niets aan heb

Je had je kick en bevrediging toen al gehad
en was me eigenlijk best wel, grotendeels zat

Te laf om dat openlijk naar mij toe te geven
liet je me met hoop en een illusie leven
Er kwam nooit meer een ontmoeting
je belde niet eens voor een begroeting

Je liet me wachten, wachten, wachten
en ik begon je na zes weken te verachten

Waarom ging je zo, om met je vriendin
was het gevoel over, had je geen zin

Door te zwijgen, heb je mijn gevoelens niet gespaard
het is juist, in een grote ruzie ontaard

Je deed de deur dicht en liet me gewoon hangen
ik bleef achter met vragen en een verlangen
Ons contact was nihil, sloeg kant nog wal
Het zat niet diep bij jou, ik ben echt niet mal

Dat is een normale zaak en kan gewoon gebeuren
het is je goed recht, ik zal daar niet om treuren

Maar je hield me langdurig, aan het lijntje
zag me als een optie, niets serieus, een geintje

Het universum keek mee naar wat je hebt gedaan
Er is voor jou, helaas, nu bad karma ontstaan

Door jouw kansloze gedrag is onze band verkloot
je bent vaag en raar, gewoon een malloot

Heb onnodig tijd verloren en aan jou verkwist
Heb me zooooo erg in jouw persoon vergist

Eerst me het hof maken en lekker met me vozen
om me daarna zonder uitleg, bruut te verwaarlozen
Niet volwassen communiceren en de dialoog aangaan
maar mij blokkeren en er vandoor gaan

Je hebt wrok en pijn, in mijn hart veroorzaakt
want heb nog nooit zoiets meegemaakt

Zo respectloos, onvolwassen, kinderlijk en naar
en dat voor een man van over de ## jaar
Je zei niet duidelijk: meid, ik wil je niet meer
maar misleidde me via de app keer op keer
Alsof je ooit nog, naar me toe zou komen
liet je me onterecht hopen en dromen

Ik heb je toen goed en flink de waarheid verteld
met deze dame sol je niet, heb ik je gemeld
Mijn wereld draait door, ook zonder jou
Fuck nooit meer, met deze powervrouw
Ik heb nu gelukkig, weer mooi de regie
en hoop dat ik je rotkop... never meer zie 
Ik heb je gedelete en dat is een grote opluchting
Jouw gedrag was zeer bizar, het was een aanfluiting

Ben blij dat ik je nu, uit mijn leven heb gezet
Je was toch saai en idioot, dus dames opgelet !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten